หน้า: 1

ชนิดกระทู้ ผู้เขียน กระทู้: Tsuruha Super Drugstore  (อ่าน 47 ครั้ง)
add
เรทกระทู้
« เมื่อ: 9 ส.ค. 13, 15:57 น »
ตอบโดยอ้างถึงข้อความ
Send E-mail

แบ่งปันกระทู้นี้ให้เพื่อนคุณอ่านไหมคะ?

ปิดปิด
 

Japanese-based Tsuruha Super Drugstore launched a Mother's Day campaign, targeting at young families to bring their mothers to shop at its branches in the neighborhood with promotions and free make-up session, aiming to increase sales up to 70%.

Miss Benjamas Tongprasit, director of Tsuruha (Thailand) Co.,Ltd, the operator of Japanese-styled drugstore under the "one-stop shopping" concept revealed that during the month of Mother's Day, the atmosphere at Tsuruha has been vibrant, particularly at the health and beauty section with flock of consumers continuing to shop at the stores all day. During the period, the sales has increased to 70%, compared to regular days. Therefore, the company has launched a special promotional campaign including “Love mom Love Colly Big surprise for MOM” by offering customers who purchase a 30-pack of Colly Collagen at 1,950 baht, get free a 10-pack Colly mini worth 690 baht during August 6st-12th, 2013. Moreover, it has offered a 4-day 4-product items campaign as a free gift to customers who shop at least 999 baht during August 9th-12th which include Oral & Teeth Care, T.R.B.O. Rice Bran Oil, Kirei Kirei Hand Foam and My Beauty Diary Face Mask. More importantly, a new campaign to offer free make-up session will be offered especially to celebrate Mother's Day at every branch. At the same time, a new popular Hakubi C-Gel from Japan will be unveiled at 7 branches of Tsuruha Super Drugstore nationwide which include Gateway Ekamai, Seacon Square Srinakarin, Seancon Bang Kae, Midtown Asoke Tower, Saha Pat Industrial Park Sriracha, J-Park Sriracha and Promenada Chiang Mai.

The hi-light activity will be held at Tsuruha Gateway Ekamai branch with free make-up session for all mothers by famous make-up artist Kamol Chatsen who would demonstrate how to get the perfect make-up on famous mother-daughter pair as well as provide skincare tips and Japanese make-up trend. The campaign is expected to attract more beauty-conscious consumers and projects the sales to grow 5 times this year, compared to the previous year, the diretor of Tsuruha (Thailand) Co.,Ltd concluded.


For more information please contact:
Kanokrat and Friends Co., Ltd. (PR Consultancy firm)
Tel: 02-2842662 Fax: 0-2284-2287-2291 Website: www.kanokratpr.com
Ms. Kanokrat Viranuvatti E-mail: Kanokrat@kanokratpr.com

noticeแจ้งลบความคิดเห็นนี้   บันทึกการเข้า
Tags:
Tags:  

หน้า: 1

 
ตอบ

ชื่อ:
 
แชร์ไป Facebook ด้วย
กระทู้:
ไอค่อนข้อความ:
ตัวหนาตัวเอียงตัวขีดเส้นใต้จัดย่อหน้าชิดซ้ายจัดย่อหน้ากึ่งกลางจัดย่อหน้าชิดขวา

 
 

[เพิ่มเติม]
แนบไฟล์: (แนบไฟล์เพิ่ม)
ไฟล์ที่อนุญาต: gif, jpg, jpeg
ขนาดไฟล์สูงสุดที่อนุญาต 20000000 KB : 4 ไฟล์ : ต่อความคิดเห็น
ติดตามกระทู้นี้ : ส่งไปที่อีเมลของสมาชิกสนุก
  ส่งไปที่
พิมพ์อักษรตามภาพ:
พิมพ์ตัวอักษรที่แสดงในรูปภาพ
 
:  
  • ข้อความของคุณอยู่ในกระทู้นี้
  • กระทู้ที่ถูกใส่กุญแจ
  • กระทู้ปกติ
  • กระทู้ติดหมุด
  • กระทู้น่าสนใจ (มีผู้ตอบมากกว่า 15 ครั้ง)
  • โพลล์
  • กระทู้น่าสนใจมาก (มีผู้ตอบมากกว่า 25 ครั้ง)
         
หากท่านพบเห็นการกระทำ หรือพฤติกรรมใด ๆ ที่ไม่เหมาะสม ซึ่งอาจก่อให้เกิดความเสื่อมเสียแก่สถาบันชาติ ศาสนา พระมหากษัตริย์ รวมถึง การใช้ข้อความที่ไม่สุภาพ พฤติกรรมการหลอกลวง การเผยแพร่ภาพลามก อนาจาร หรือการกระทำใด ๆ ที่อาจก่อให้ผู้อื่น ได้รับความเสียหาย กรุณาแจ้งมาที่ แนะนำติชม